Subject: Viru sünkronkompensaatori veeseire (KL-519804). Proovide võtmine ja analüüs
From: "Reigo Haug" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 09:07:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun pakkumist Viru sünkroonkompensaatori (Auvere küla, Ida-Virumaa)
keskkonnaloa nr KL-519804 järgse veeseire proovide võtmiseks ja analüüside
teostamiseks.

Soovitud proovivõtu aeg: 1 nädala jooksul.

Väljalaskme koordinaadid: X: 6576824, Y: 722746

Seiratavad sademevee näitajad:

1.	Biokeemiline hapnikutarve (BHT7). Lubatud suurim sisaldus 15mg/l.
2.	Heljum (HEL). Lubatud suurim sisaldus 40mg/l.
3.	Naftasaadused (NAF). Lubatud suurim sisaldus 5mg/l.

Palun esitada pakkumine ning seire teostamise eeldatav kuupäev.

Lugupidamisega

Reigo Haug

EstLinkide käidu juht | Head of HVDC and Power Plant Maintenance Unit

+372 525 4095

+372 715 1229

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the
sender immediately and destroy this e-mail.